Bilety

Kasy biletowe

Punkt:
Adres:
Nr tel:
Godziny otwarcia:
Katowice - Dworzec Autobusowy (kasa biletowa)
Piotra Skargi 1, 40-001 Katowice
Poniedziałek - Sobota 6:45 - 20:00
Niedziela 6:45 - 18:00
Tarnowskie Góry - Orbal (biuro podróży)
Ratuszowa 3, 42-600 Tarnowskie Góry
Poniedziałek - Piątek 9:00 - 17:00
Sobota 10:00 -13:00
Tychy - EWA-TOUR (biuro podróży)
Al. Niepodległości 198, 43-100 Tychy
Poniedziałek - Piątek 9:00 - 17:00
Kościelisko - Centrum Informacji Turystycznej
Nędzy Kubińca 136, 34-511 Kościelisko
Poniedziałek - Piątek: 08:00 – 16:00
Sobota: 10:00 – 16:00
Zakopane - Zwyrtołka (agencja turystyczna)
Kasprusie 2, 34-500 Zakopane
Poniedziałek - Piątek 9:00 - 16:00

Zmiana terminu przejazdu lub zwrot biletu

Bilet można bezpłatnie przerezerwować najpóźniej 12 godzin przed odjazdem - zmiana terminu przejazdu jest bezpłatna.

Bilet w taryfie podstawowej można zwrócić najpóźniej 12 godzin przed odjazdem.

W przypadku zwrotu biletu, prosimy o wysłanie wiadomości dt. zwrotu biletu razem z jego numerem drogą mailową na adres: info@zebrabus.pl. Dla rejestrowanych użytkowników istnieje możliwość samodzielnego zwrotu biletu - za pomocą opcji Moje konto widocznej po zalogowaniu się do systemu rezerwacyjnego. Opłata za zwrot biletu w obu przypadkach wynosi 10%. Zwrot biletów promocyjnych może się odbywać na odrębnych warunkach - zgodnie z warunkami promocji. Pieniądze zostaną zwrócone tą samą metodą, za której pośrednictwem została dokonana płatność za bilet. Zwrot za bilet jest dokonywany zazwyczaj nie później niż w ciągu 30 dni.

W przypadku terminu przejazdu, prosimy o kontakt telefoniczny lub o wysłanie wiadomości dt. zmiany biletu razem z jego numerem drogą mailową na adres: info@zebrabus.pl.

Jeśli masz jakieś pytania,
nie wahaj się - zadzwoń lub napisz do nas.

Skontaktuj się
zebra