Bilety

Kasy biletowe

Punkt:
Adres:
Nr tel:
Godziny otwarcia:
Katowice - Dworzec Autobusowy (kasa biletowa)
Piotra Skargi 1, 40-001 Katowice
Poniedziałek - Sobota 6:45 - 20:00
Niedziela 6:45 - 18:00
Katowice - PTTK (informacja turystyczna)
Rynek 13, 40-098 Katowice
Poniedziałek - Piątek 9:00 - 18:00
Sobota 9:00 - 16:00
Mysłowice - Wigor (biuro podróży)
Armii Krajowej 22, 41-400 Mysłowice
Poniedziałek - Piątek 10:00 - 17:00
Sosnowiec - Almatur
Warszawska 1 (wejście od strony ul 3. Maja), 41-200 Sosnowiec
Poniedziałek - Piątek 09:00- 17:00
Sobota 9:00- 13:00
Jaworzno - Sun Tour (biuro podróży)
Rynek Główny 11, Jaworzno
Poniedziałek - Piątek 9:00 - 17:00
Sobota 9:00 - 13:00
Jaworzno - Sun Tour (biuro podróży)
Sądowa 5a, Jaworzno
Poniedziałek - Piątek 9:00 - 17:00
Sobota 9:00 - 13:00
Kraków - Abdar (biuro podróży)
Kościuszki 30/2, Kraków
Poniedziałek - Piątek 10:00 - 18:00
Kościelisko - Centrum Informacji Turystycznej
Nędzy Kubińca 136, 34-511 Kościelisko
Poniedziałek - Piątek: 08:00 – 16:00
Sobota: 10:00 – 16:00
Zakopane - Zwyrtołka (agencja turystyczna)
Kasprusie 2, 34-500 Zakopane
Poniedziałek - Piątek 9:00 - 16:00
Tychy - EWA-TOUR (biuro podróży)
Al. Niepodległości 198, 43-100 Tychy
Poniedziałek - Piątek 9:00 - 17:00

Zmiana terminu przejazdu lub zwrot biletu

Bilet można bezpłatnie przerezerwować najpóźniej 12 godzin przed odjazdem - zmiana terminu przejazdu jest bezpłatna.

Bilet w taryfie podstawowej można zwrócić najpóźniej 12 godzin przed odjazdem.

W przypadku zwrotu biletu, prosimy o wysłanie wiadomości dt. zwrotu biletu razem z jego numerem drogą mailową na adres: info@zebrabus.pl. Dla rejestrowanych użytkowników istnieje możliwość samodzielnego zwrotu biletu - za pomocą opcji Moje konto widocznej po zalogowaniu się do systemu rezerwacyjnego. Opłata za zwrot biletu w obu przypadkach wynosi 10%. Zwrot biletów promocyjnych może się odbywać na odrębnych warunkach - zgodnie z warunkami promocji. Pieniądze zostaną zwrócone tą samą metodą, za której pośrednictwem została dokonana płatność za bilet. Zwrot za bilet jest dokonywany zazwyczaj nie później niż w ciągu 14 dni.

W przypadku terminu przejazdu, prosimy o kontakt telefoniczny lub o wysłanie wiadomości dt. zmiany biletu razem z jego numerem drogą mailową na adres: info@zebrabus.pl.

Jeśli masz jakieś pytania,
nie wahaj się - zadzwoń lub napisz do nas.

Skontaktuj się
zebra

FreshMail.pl
 

FreshMail.pl